Fen öğretiminde bilimsel süreç becerilerine dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin bilime karşı tutumlarına etkisi /
Yazar: | Duran, Meltem |
---|---|
Müşterek Yazar: | İlköğretim Eğitimi Anabilim Dalı |
Diğer Yazarlar: | Özdemir, Oğuz. |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Turkish |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Muğla:
Muğla Üniversitesi,
2008.
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Fen ve teknoloji öğretiminde, beyin temelli öğrenme yaklaşımının ilköğretim öğrencilerinin başarısına, tutumuna ve hatırda tutma düzeyine etkisi /
Yazar:: Öner, Emel
Baskı/Yayın Bilgisi: (2008) -
İlköğretim fen ve teknoloji dersi "kuvvet ve hareket" ünitesinin probleme dayalı öğrenme yaklaşımıyla öğretiminin öğrencilerin bilimsel süreç becerileri, başarıları ve tutumları üzerine etkisi /
Yazar:: Pakyürek Karaöz, Meral
Baskı/Yayın Bilgisi: (2008) -
Yapılandırıcı fen öğretiminde kavram karikatürlerinin öğrencilerin başarısı ve duyuşsal özelliklerine etkisi : Muğla ili merkez ilçe örneği /
Yazar:: Durmaz, Burcu
Baskı/Yayın Bilgisi: (2007) -
Sosyal bilgiler dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin derse ilişkin tutumlarına, akademik başarılarına ve hatırlama düzeylerine etkisi /
Yazar:: Deveci, Handan
Baskı/Yayın Bilgisi: (2003) -
İlköğretim fen ve teknoloji dersinde, çoklu zeka kuramına dayalı eğitimin, öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve sınıf içi etkinliklere katılım algısına etkisi /
Yazar:: Atik, Selçuk
Baskı/Yayın Bilgisi: (2010)