Sağlık sektöründe toplam kalite yönetimi ve hasta memnuniyetinin istatistiki göstergelerle karşılaştırılması : Denizli İl merkezi örneği /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Hayta, Hatice
Müşterek Yazar: İşletme anabilim dalı
Diğer Yazarlar: Gavcar, Erdoğan, 1964-
Materyal Türü: Tez
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Muğla: Muğla Üniversitesi, 2008.
Konular:
LEADER 01076nam a22002651 4500
001 64887
003 TRMEMSKU
005 20201221132800.0
008 080909s2009 tu mb 00000 tur
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a TEZYÜK   |b HAY 97727 
100 1 |9 233286  |a Hayta, Hatice 
245 1 0 |a Sağlık sektöründe toplam kalite yönetimi ve hasta memnuniyetinin istatistiki göstergelerle karşılaştırılması :  |b Denizli İl merkezi örneği /  |c Hatice Hayta ; danışman Erdoğan Gavcar. 
260 |a Muğla:   |b Muğla Üniversitesi,   |c 2008. 
300 |a x+137y.;  |b tbl.;  |c 30cm.  |e +1 cd. 
502 |a Tez (Yüksek Lisans) - Muğla Üniversitesi.  |b Bilimler Enstitüsü, 2008. 
504 |a Bibliyografya var. 
650 4 |a Tezler, Akademik (Yüksek Lisans)  |9 258339 
700 1 |9 143811  |a Gavcar, Erdoğan,  |d 1964- 
710 2 |9 125415  |a İşletme anabilim dalı  |t Tez 
942 |2 lcc  |c TZ 
999 |c 58490  |d 58490 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |7 1  |9 82647  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2009-09-08  |e S  |o TEZYÜK HAY 97727  |p 0097727  |r 2016-12-10  |t k.1  |w 2009-09-08  |y TZ