Bir felsefe sistemi olarak reklamcılık=Advertising as a philosophical system/

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Henry, Jules
Diğer Yazarlar: Ural, A. Ali., Dağıstanlı, Burçak.
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul: Şule, 1995.
Seri Bilgileri:Şule Yayınları; İletişim dizisi; 23.
Konular:
LEADER 01005cam a2200265 a 4500
001 61629
008 031108s1995 tu 00000 tur
020 |a 9757796220 
040 |a TRMEMSKU 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5821   |b HEN 1995 
100 1 |a Henry, Jules  |9 223897 
700 1 |a Ural, A. Ali.  |9 141377 
700 1 |a Dağıstanlı, Burçak.  |9 223898 
245 1 0 |a Bir felsefe sistemi olarak reklamcılık=Advertising as a philosophical system/  |c Jules Henry;ed. A. Ali Ural;çev. Burçak Dağıstanlı. 
246 1 1 |a Advertising as a philosophical system 
246 3 0 |a Reklamcılık 
260 |a İstanbul:  |b Şule,  |c 1995. 
300 |a 102 s.;  |c 20 cm. 
440 0 |a Şule Yayınları;  |v 23.  |p İletişim dizisi;  |n 4  |9 266756 
504 |a Bibliyografya var. 
650 4 |a Reklamcılık.  |9 134797 
942 |2 lcc 
999 |c 55458  |d 55458 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF5821 H E N1995  |7 0  |9 79124  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2008-11-03  |e S  |g 999999.99  |l 6  |o HF5821 HEN 1995  |p 0064639  |r 2019-09-26  |s 2019-08-29  |t 1  |w 2008-11-03  |y KT