Konjoint analizi tekniğinin pazarlama araştırmalarında kullanım olanakları ve bir uygulama/

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Sönmez, Harun
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2008.
Seri Bilgileri:Anadolu Üniversitesi; Fen Fakültesi Yayınları; 1790.
Konular:
LEADER 01038cam a22002651 4500
001 61816
008 101108s2008 tu 00100 tur
020 |a 9789750604898 
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a QA279   |b .S66 2008 
100 1 |a Sönmez, Harun  |9 83123 
245 1 0 |a Konjoint analizi tekniğinin pazarlama araştırmalarında kullanım olanakları ve bir uygulama/  |c Harun Sönmez. 
260 |a Eskişehir:  |b Anadolu Üniversitesi,  |c 2008. 
300 |a 185 s.:  |b tbl.;  |c 24 cm. 
440 0 |a Anadolu Üniversitesi;  |v 1790.  |p Fen Fakültesi Yayınları;  |n 33.  |9 266553 
504 |a Bibliyografya var. 
650 4 |a Konjoint analiz(Pazarlama).  |9 266554 
650 4 |a Pazarlama araştırması  |x İstatistiksel metodlar.  |9 224472 
650 4 |a Tüketivi davranışı.  |9 224473 
910 |a 2550702010608001087 
942 |2 lcc 
999 |c 54666  |d 54666 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 QA0279 S66 02008  |7 0  |9 78266  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2008-11-10  |e B  |l 3  |o QA279 .S66 2008  |p 0093945  |r 2018-12-25  |s 2018-11-21  |t 1  |w 2008-11-10  |y KT