Pazarlama yönetimi prensipleri.

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Karataş, Süleyman
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul: Veli Yayınları, 1996.
Konular:
LEADER 00805cam a22002051 4500
001 6357
008 960705s1996 tu 00000 tur
040 |a TRMEMSKU 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5415.35  |b KAR 1996 
100 1 |a Karataş, Süleyman  |9 132971 
245 1 0 |a Pazarlama yönetimi prensipleri. 
260 |a İstanbul:  |b Veli Yayınları,  |c 1996. 
300 |a 231 s.;  |c 20 cm. 
504 |a Bibliyografya var. 
650 4 |a PAZARLAMA YÖNETİMİ  |9 133995 
942 |2 lcc 
999 |c 5143  |d 5143 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF541535 K A R1996  |7 0  |9 7713  |a MK  |b MK  |c MK  |d 1996-07-01  |e S  |g 350000.00  |l 67  |o HF5415.35 KAR 1996  |p 0010399  |r 2016-12-10  |w 1996-07-01  |y KT 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF541535 K A R1996  |7 0  |9 7714  |a MK  |b MK  |c MK  |d 1996-12-02  |e S  |g 350000.00  |l 27  |o HF5415.35 KAR 1996  |p 0012160  |r 2016-12-10  |w 1996-12-02  |y KT