Mathematical cognition /

Detaylı Bibliyografya
Diğer Yazarlar: Royer, James M.
Materyal Türü: Kitap
Dil:English
Baskı/Yayın Bilgisi: Greenwich, Conn. : Information Age Pub., 2003.
Seri Bilgileri:Current perspectives on cognition, learning, and instruction
Konular:
LEADER 01151cam a22003011 4500
001 56269
008 080315s2003 enk 00000 eng
020 |a 1930608349 
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a eng 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a QA135.6   |b MAT 2003 
650 0 |9 39535  |a Mathematics  |x Study and teaching (Preschool) 
650 0 |9 13463  |a Cognition in children 
700 1 |a Royer, James M.  |9 213659 
245 0 0 |a Mathematical cognition /  |c ed. James M. Royer. 
260 |a Greenwich, Conn. :  |b Information Age Pub.,  |c 2003. 
300 |a xi, 259 s. :  |b res. ;  |c 24 cm. 
440 0 |a Current perspectives on cognition, learning, and instruction  |9 213660 
504 |a Bibliyografya var. 
650 4 |a Matematik  |x Öğrenme ve öğretme (Okul öncesi)  |9 213661 
650 4 |a Matematik  |x Öğrenme ve öğretme (İlk)  |9 213662 
650 0 |a Mathematics  |x Study and teaching (Primary)  |9 213663 
650 4 |a Biliş, Çocuklarda.  |9 195820 
910 |a 2550702010607076865 
942 |2 lcc 
999 |c 50086  |d 50086 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 QA01356 M A T2003  |7 0  |9 72915  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2008-03-15  |e S  |o QA135.6 MAT 2003  |p 0090910  |r 2016-12-10  |t 1  |w 2008-03-15  |y KT