İlköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji ders programının öğrenme-öğretme ve ölçme değerlendirme yaklaşımları kapsamında incelenmesi : Muğla İli örneği /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Tabak, Reyhan
Müşterek Yazar: Eğitim Bilimleri- Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
Diğer Yazarlar: Şeker, Hasan.
Materyal Türü: Tez
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Muğla: Muğla Üniversitesi, 2007.
Konular:
LEADER 01120nam a22002531 4500
001 54533
008 050208s2007 tu mb 00100 tur
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a TEZYÜK   |b TAB 87012 
100 1 |a Tabak, Reyhan  |9 211669 
245 1 0 |a İlköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji ders programının öğrenme-öğretme ve ölçme değerlendirme yaklaşımları kapsamında incelenmesi :  |b Muğla İli örneği /  |c Reyhan Tabak ; danışman Hasan Şeker. 
260 |a Muğla:  |b Muğla Üniversitesi,  |c 2007. 
300 |a xı, 109 s.:  |b tbl.;  |c 30 cm. 
502 |a Tez (Yüksek Lisans) - Muğla Üniversitesi.  |b Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007. 
504 |a Bibliyografya ve dizin var. 
650 4 |a Tezler, Akademik (Yüksek Lisans)  |9 258339 
700 1 |a Şeker, Hasan.  |9 176311 
710 2 |a Eğitim Bilimleri- Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı  |t Tez  |9 211670 
910 |a 25507020307002149 
942 |2 lcc  |c TZ 
999 |c 49443  |d 49443 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |7 1  |9 72185  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2008-02-05  |e S  |o TEZYÜK TAB 87012  |p 0087012  |r 2016-12-10  |t k.1  |w 2008-02-05  |y TZ