Students' perceptions of educational environment in an EFL classroom where multiple intelligences theory is implemented = Çoklu zeka teorisi uygulanan bir yabancı dil sınıfında öğrencilerin eğitim ortamı algıları /
Yazar: | Oran, Erinç |
---|---|
Müşterek Yazar: | English Language Teaching |
Diğer Yazarlar: | Kömür, Şevki. |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Turkish |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Muğla:
Muğla Üniversitesi,
2006.
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
A Multiple intelligences road to a quality classroom/
Yazar:: Berman, Sally
Baskı/Yayın Bilgisi: (1995) -
The sequential organisation of code-switching in EFL classrooms : teacher-initiatedand teacher-induced code-switching in a Turkish university EFL setting /
Yazar:: Üstünel, Eda
Baskı/Yayın Bilgisi: (2009) -
Perception/
Yazar:: Sekuler, Robert
Baskı/Yayın Bilgisi: (2006) -
Using authentic video in teaching vocabolary in Turkish secondary level EFL classrooms /
Yazar:: Güçlü-Kale, Nefise
Baskı/Yayın Bilgisi: (2010) -
Knowledge-based systems for multiple environments/
Yazar:: Kohout, L. J.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1992)