KOBİ'lerde yönetim ve pazarlama aracı olarak : Franchising /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Arslan, Kahraman.
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul : İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2006.
Seri Bilgileri:İstanbul Ticaret Üniversitesi yayınları ; no. 16.
Konular:
LEADER 00962cam a2200241 a 4500
001 53561
008 080103s2006 tu 00000 tur
020 |a 9756516151 
040 |a TRMEMSKU 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5429.235.T9  |b ARS 2006 
100 1 |a Arslan, Kahraman.  |9 76677 
245 1 0 |a KOBİ'lerde yönetim ve pazarlama aracı olarak :  |b Franchising /  |c Kahraman Arslan. 
246 3 0 |a Franchising. 
260 |a İstanbul :  |b İstanbul Ticaret Üniversitesi,  |c 2006. 
300 |a xii, 145 s. :  |b res. ;  |c 24 cm. 
440 0 |a İstanbul Ticaret Üniversitesi yayınları ;  |v no. 16.  |9 78447 
504 |a Bibliyografya var. 
650 4 |a Satış hakları (Perakende ticaret)  |z Türkiye.  |9 210513 
650 4 |a Küçük işletmeler--Türkiye.  |9 210514 
942 |2 lcc 
999 |c 47775  |d 47775 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF5429235 T9 ARS 02006  |7 0  |9 70100  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2008-01-03  |e S  |l 6  |m 2  |o HF5429.235.T9 ARS 2006  |p 0082376  |r 2018-12-27  |s 2018-10-05  |t 1  |w 2008-01-03  |y KT