21.yüzyılın pazarlama paradigması: Bildiriler kitabı/

Detaylı Bibliyografya
Kurumsal yazarlar: Ulusal Pazarlama Kongresi(7.: Afyon), Afyon Kocatepe Üniversitesi.
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Afyon: Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2002.
Seri Bilgileri:Afyon Kocatepe Üniversitesi Yayınları 32.
Konular:
LEADER 00910cam a2200229 a 4500
001 40821
008 050711s2002 tu 00000 tur
020 |a 9757150452 
040 |a TRMEMSKU 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5415   |b  ULU 2002 
111 1 |a Ulusal Pazarlama Kongresi(7.:   |d  2002:   |c  Afyon)  |9 261834 
710 2 |a Afyon Kocatepe Üniversitesi.  |9 151395 
245 1 0 |a 21.yüzyılın pazarlama paradigması:   |b  Bildiriler kitabı/   |c  Afyon Kocatepe Üniversitesi. 
260 |a Afyon:   |b  Afyon Kocatepe Üniversitesi,   |c  2002. 
300 |a 398 s.;   |c  24 cm. 
440 0 |a Afyon Kocatepe Üniversitesi Yayınları   |v  32.  |9 60982 
504 |a Bibliyografya var. 
650 4 |a Pazarlama   |x  Kongreler.  |9 183085 
942 |2 lcc 
999 |c 36097  |d 36097 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF5415 U L U2002  |7 0  |9 55143  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2005-07-06  |e S  |l 8  |m 1  |o HF5415 ULU 2002  |p 0062936  |r 2017-03-23  |s 2017-01-26  |t 1  |w 2005-07-06  |y KT