Reklamın marka değerine etkisi /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Franzen, Giep
Diğer Yazarlar: Yalım, Fevzi, 1943-
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul: MediaCat, 2005.
Konular:
LEADER 01200cam a2200301 a 4500
001 42181
003 TRMEMSKU
005 20230202132537.0
008 050823s2005 tu 00000 tur
020 |a 9756347414 
040 |a TRMEMSKU 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5814   |b  FRA 2005 
100 1 |9 185292  |a Franzen, Giep 
240 1 0 |a How advertising effectiveness influences brand equity.  |l Türkçe 
245 1 0 |a Reklamın marka değerine etkisi /   |b    |c Giep Franzen ... [ve diğerleri] ; çev. Fevzi Yalım. 
246 1 2 |a How advertising effectiveness influences brand equity 
260 |a İstanbul:   |b  MediaCat,   |c  2005. 
300 |a 375 s.;   |c  24 cm. 
500 |a Özgün adı: How advertising effectiveness influences brand equity. 
504 |a Bibliyografya var. 
650 4 |a Reklamcılık   |x  Araştırma  |9 185294 
650 4 |a Markalı Ürünler   |x  Araştırma  |9 185295 
650 4 |a Tüketici Davranışı   |x  Araştırma  |9 185296 
700 1 |9 185293  |a Yalım, Fevzi,  |d 1943- 
942 |2 lcc  |c KT 
999 |c 35542  |d 35542 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF5814 F R A2005  |7 0  |9 54472  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2005-08-23  |e S  |l 34  |m 25  |n 1  |o HF5814 FRA 2005  |p 0069188  |r 2021-12-22  |s 2021-04-07  |t 1  |w 2005-08-23  |y KT