Reklam terimleri ve kavramları sözlüğü: Türkçe-İngilizce dizinli İngilizce Türkçe/

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Gülsoy, Tanses
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul: Adam, 1999.
Konular:
LEADER 00845cam a2200229 a 4500
001 38536
008 041022s1999 tur 00000 tur a
020 |a 9754185190 
040 |a TRMEMSKU 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a M/HF5803  |b GÜL 1999 
100 1 |a Gülsoy, Tanses  |9 177315 
245 1 0 |a Reklam terimleri ve kavramları sözlüğü:  |b Türkçe-İngilizce dizinli İngilizce Türkçe/  |c Tanses Gülsoy. 
260 |a İstanbul:  |b Adam,  |c 1999. 
300 |a 744 s.;  |c 25 cm. 
504 |a Bibliyografya var. 
650 4 |a REKLAMCILIK  |v SÖZLÜKLER  |9 177316 
650 4 |a İNGİLİZ DİLİ  |v SÖZLÜKLER  |v TÜRK DİLİ  |9 177317 
650 4 |a TÜRK DİLİ  |v SÖZLÜLER  |v İNGİLİZCE  |9 177318 
942 |2 lcc 
999 |c 33596  |d 33596 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |7 1  |9 51850  |a MK  |b MK  |c MIMYO  |d 2004-12-13  |e S  |o M/HF5803 GÜL 1999  |p 0065140  |r 2016-12-10  |t 1  |w 2004-12-13  |y KT