Hizmet işletmelerinde toplam kalite yaklaşımının kalite ve verimlilik üzerindeki etkisi /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Kızgın, Yıldıray
Diğer Yazarlar: Gümüşoğlu, Şevkinaz, 1955- (Tez Dnş.)
Materyal Türü: Tez
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İzmir : Dokuz Eylül Üniversitesi , 1999.
Konular:
LEADER 00977cam a22002411 4500
001 37941
008 041011s1999 tu mb 00000 tur
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a TEZDOK   |b KIZ 62392 
100 1 |a Kızgın, Yıldıray  |9 175811 
245 1 0 |a Hizmet işletmelerinde toplam kalite yaklaşımının kalite ve verimlilik üzerindeki etkisi /  |c Yıldıray Kızgın. 
260 |a İzmir :  |b Dokuz Eylül Üniversitesi ,  |c 1999. 
300 |a 213 y. ;  |c 30 cm. 
502 |a Tez (Doktora) - Dokuz Eylül Üniversitesi, 1999. 
504 |a Bibliyografya var. 
690 |a İşletme Anabilim Dalı. Sosyal Bilimler Enstitüsü  |9 259779 
650 4 |9 259777  |a Theses, Academic (Doctoral) 
700 1 |9 259831  |a Gümüşoğlu, Şevkinaz,  |d 1955-  |e Tez Dnş. 
942 |2 lcc  |c TZ 
999 |c 32438  |d 32438 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 TEZ D O K KIZ 62392  |7 1  |9 50334  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2004-08-23  |e B  |o TEZDOK KIZ 62392  |p 0062392  |r 2016-12-10  |t k.1  |w 2004-08-23  |y TZ