Süreç-temelli öğretimin ilköğretim 6. sınıf sosyal bilgiler öğretiminde öğrencilerin akademik başarısı ve kalıcılığı üzerindeki etkileri /
Yazar: | Duman, Bilal |
---|---|
Diğer Yazarlar: | Türkoğlu, Adil, 1949- (Tez Dnş.) |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Turkish |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Adana :
Çukurova Üniversitesi ,
2002.
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Öğrenme-öğretme kuramları ve süreç temelli öğretim/
Yazar:: Duman, Bilal.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2004) -
Bankacılık sektörünün regülasyonu-deregülasyonu ve sektör üzerindeki verimlilik, karlılık ve refah etkileri /
Yazar:: Tokatlıoğlu, İbrahim
Baskı/Yayın Bilgisi: (2003) -
Yedinci sınıf öğrencilerine yabancı dil öğretiminde beyin temelli öğrenme ilkelerinin akademik başarı ve tutum üzerine etkisi : Muğla merkez örneği /
Yazar:: Genç-Sel, Verda
Baskı/Yayın Bilgisi: (2006) -
Neden beyin temelli öğrenme?/
Yazar:: Duman, Bilal
Baskı/Yayın Bilgisi: (2009) -
Bölgesel rekabet gücünü geşitirmeye yönelik alternatif bir yaklaşım: Yeni endüstriyel bölgeler yaklaşımı (Denizli örneği) /
Yazar:: Ayaş, Necla
Baskı/Yayın Bilgisi: (2003)