Buyer power and competiton in European food retailing/

Detaylı Bibliyografya
Diğer Yazarlar: Clarke, Roger.
Materyal Türü: Kitap
Dil:English
Baskı/Yayın Bilgisi: Cheltenham: Edward Elgar, 2002.
Konular:
LEADER 00875cam a22002411 4500
001 29473
008 021115s2002 xxk 00100 eng
020 |a 1840646853 
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a eng 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HD9015.A2  |b BUY 2002 
245 0 0 |a Buyer power and competiton in European food retailing/  |c Roger Clarke...[v.b.]. 
700 1 |a Clarke, Roger.  |9 162933 
260 |a Cheltenham:  |b Edward Elgar,  |c 2002. 
300 |a 203 s.;  |c 24 cm. 
500 |a Dizin var. 
504 |a Bibliyografya var. 
650 4 |a BESİN ENDÜSTRİSİ VE TİCARETİ-AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKELERİ  |9 162934 
650 4 |a PERAKENDE TİCARET-AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKELERİ  |9 162935 
942 |2 lcc 
999 |c 24476  |d 24476 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HD9015 A2 BUY 02002  |7 0  |9 39031  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2002-09-03  |e S  |g 999999.99  |o HD9015.A2 BUY 2002  |p 0050566  |r 2016-12-10  |w 2002-09-03  |y KT