Ekonomik, toplumsal, teknik ve yasal yönleriyle elektronik ticaret /
مؤلفون آخرون: | Bozkurt, Veysel |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Turkish |
منشور في: |
İstanbul :
Alfa Yayınları,
2000.
|
الطبعة: | 1. bs. |
سلاسل: | Alfa yayınları ; 771. Güncel dizisi ; 29.
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Internet marketing : building advantage in the networked economy /
منشور في: (2004) -
Platform revolution : how networked markets are transforming the economy and how to make them work for you /
بواسطة: Parker, Geoffrey, 1943-
منشور في: (2016) -
Dünyada ve Türkiye'de e-ihracat uygulamaları /
بواسطة: Kırçova, İbrahim, 1961-
منشور في: (2010) -
Mobil pazarlama hakkında her şey : İşinizi büyütmeniz için lokasyon bazlı pazarlama, uygulamalar, mobil için optimize edilmiş reklam kampanyaları, 2D kodlar ve diğer mobil stratejiler /
بواسطة: Hopkins, Jeanne, 1957-
منشور في: (2013) -
Sanal ortamda bütünleşik pazarlama iletişimi/
بواسطة: Fırlar, Belma Güneri
منشور في: (2004)