Dagmar: Ölçülür reklam sonuçları için reklam hedeflerini tanımlamak/

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Dutka,Solomon
Diğer Yazarlar: Mesci,Haluk.
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul: Reklamcılık Vakfı, 2000.
Konular:
LEADER 00916cam a22002291 4500
001 24229
008 010605s2000 tu 00000 tur
020 |a 9759715708 
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5823  |b DUT 2000 
100 1 |a Dutka,Solomon  |9 155911 
245 1 0 |a Dagmar:  |b Ölçülür reklam sonuçları için reklam hedeflerini tanımlamak/  |c Solomon Dutka; çev. Haluk Mesci. 
260 |a İstanbul:  |b Reklamcılık Vakfı,  |c 2000. 
300 |a 116 s.;  |c 22 cm. 
650 4 |a REKLAMCILIK  |9 133767 
700 1 |a Mesci,Haluk.  |9 13770 
942 |2 lcc 
999 |c 19744  |d 19744 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF5823 D U T2000  |7 0  |9 32182  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2000-11-01  |e S  |g 999999.99  |l 33  |o HF5823 DUT 2000  |p 0038734  |r 2017-04-03  |s 2017-03-06  |w 2000-11-01  |y KT 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF5823 D U T2000  |7 1  |9 32183  |a MK  |b MK  |c MIMYO  |d 2005-06-10  |e S  |o HF5823 DUT 2000  |p 0066229  |r 2016-12-10  |t 1  |w 2005-06-10  |y KT