İçeriği atla
Toggle navigation
VuFind
Dil
English
Deutsch
Türkçe
Русский
اللغة العربية
Tüm Alanlar
Materyal Adı
Yazar
Konu
Yer Numarası
ISBN/ISSN
Etiket
Ara
Gelişmiş
Hughes electrical technology/
Diğer Bilgiler
Alıntıla
E-posta Gönder
Kaydı İhraç Et
İhraç Et RefWorks
İhraç Et EndNoteWeb
İhraç Et EndNote
Hughes electrical technology/
Detaylı Bibliyografya
Yazar:
Hughes, Edward
Materyal Türü:
Kitap
Dil:
English
Baskı/Yayın Bilgisi:
New York:
Longman Scientific & Technical,
1995.
Edisyon:
Seventh ed.
Konular:
Elektrik mühendisliği.
Elektronik.
Erişim Bilgileri
Diğer Bilgiler
Benzer Materyaller
MARC Görünümü
Diğer Bilgiler
Diğer Bilgileri:
Dizin var.
Fiziksel Özellikler:
803 s.; 24 cm.
ISBN:
0582226961
Benzer Materyaller
Electrical engineering : principles and applications /
Yazar:: Hambley, Allan R.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2005)
Electrical concepts and applications/
Baskı/Yayın Bilgisi: (1997)
Electrical engineering for all engineers/
Yazar:: Roadstrum, William H.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1994)
Elektroteknik bilgi bankası: elektrobank/
Yazar:: Ürgüplü, Zafer
Baskı/Yayın Bilgisi: (2008)
Elektrik tesisat projesi meslek resmi/
Baskı/Yayın Bilgisi: (2004)
×
Yüklüyor......