Beyindeki ikna kodu : nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Morin, Christophe, 1960- (yazar)
Diğer Yazarlar: Renvoisé, Patrick, 1961- (yazar), Gezer, Taner (çeviren)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
English
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul : Maltepe Üniversitesi Kitapları, 2019.
Seri Bilgileri:Maltepe Üniversitesi Kitapları ; yayın no: 4
Konular:
LEADER 01738nam a2200397 i 4500
003 TRMEMSKU
005 20240325115703.0
008 240325s2019 tu ad b 000 0 tur d
020 |a 9786052314203 
020 |a 6052314206 
035 |a TR7VH 
040 |a TRMEMSKU  |b tur  |c TR7VH  |e rda 
041 1 |a tur  |h eng 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5415.12615  |b .M67413 2019 
100 1 |9 118643  |a Morin, Christophe,  |d 1960-  |e yazar 
240 1 0 |a Persuasion code.  |l Türkçe 
245 1 0 |a Beyindeki ikna kodu :  |b nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek /  |c Dr. Christophe Morin, Patrick Renvoise ; çeviri Taner Gezer. 
246 1 2 |a The persuasion code : how neuromarketing can help you persuade anyone, anywhere, anytime 
246 3 0 |a Nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek 
264 1 |a İstanbul :  |b Maltepe Üniversitesi Kitapları,  |c 2019. 
300 |a 361 sayfa :  |b grafik, resim, şekil, tablo ;  |c 22 cm. 
336 |2 rdacontent  |a TX 
337 |2 rdamedia  |a UMD 
338 |2 rdacarrier  |a VLM 
490 1 |a Maltepe Üniversitesi Kitapları ; yayın no: 4 
500 |a Özgün adı: The persuasion code : how neuromarketing can help you persuade anyone, anywhere, anytime. 
504 |a Bibliyografya (sayfa 333-361) 
650 0 |9 52429  |a Neuromarketing 
650 0 |9 43401  |a Persuasion (Psychology) 
700 1 |9 103733  |a Renvoisé, Patrick,  |d 1961-  |e yazar 
700 1 |9 42605  |a Gezer, Taner  |e çeviren 
830 0 |9 83159  |a Maltepe Üniversitesi Kitapları ; yayın no: 4 
942 |2 lcc  |c KT 
999 |c 82014  |d 82014 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |6 HF541512615 M67413 02019  |7 0  |8 NFIC  |9 113714  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2024-03-25  |e B  |o HF5415.12615 .M67413 2019  |p 0122453  |r 2024-03-25  |t k.1  |w 2024-03-25  |y KT  |x 2024-03-25