Hız : yalın düşünce, altı sigma ve kısıtlar teorisini birleştirerek performansı iyileştirmek : bir iş romanı /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Jacob, Dee (yazar)
Diğer Yazarlar: Bergland, Suzan, (yazar), Cox, Jeff, 1951- (yazar), Gülfidan, Fezal
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
English
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul : Optimist Yayınları, 2010.
Seri Bilgileri:Optimist ; yayın no. 192
Konular:
LEADER 01778nam a2200397 i 4500
003 TRMEMSKU
005 20240328120537.0
008 181123s2010 tu 000 0 tur d
020 |a 9786052261002 
035 |a (OCoLC)ocn316028242 
040 |c DLC  |a TRMEMSKU  |b tur  |e rda 
041 1 |a tur  |h eng 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HD31  |b .J3313 2017 
100 1 |9 46448  |a Jacob, Dee  |e yazar 
240 1 0 |a Velocity.  |l Türkçe 
245 1 0 |a Hız :  |b yalın düşünce, altı sigma ve kısıtlar teorisini birleştirerek performansı iyileştirmek : bir iş romanı /  |c Dee Jacob, Suzan Bergland ve Jeff Cox ; çeviren Fezal Gülfidan.  
246 1 2 |a Velocity : combining lean, six sigma, and the theory of constraints to achieve breakthrough performance : a business novel 
246 3 0 |a Yalın düşünce, altı sigma ve kısıtlar teorisini birleştirerek performansı iyileştirmek 
246 3 0 |a Bir iş romanı 
264 1 |a İstanbul :  |b Optimist Yayınları,   |c 2010.  
300 |a 394 sayfa ;  |c 24 cm. 
336 |2 rdacontent  |a TX 
337 |2 rdamedia  |a UMD 
338 |2 rdacarrier  |a VLM 
490 0 |a Optimist ; yayın no. 192 
500 |a Özgün adı: Velocity : combining lean, six sigma, and the theory of constraints to achieve breakthrough performance : a business novel. 
650 0 |9 31071  |a Industrial efficiency 
650 0 |9 3541  |a Organizational effectiveness 
650 0 |9 3414  |a Industrial management 
700 1 |9 278084  |a Bergland, Suzan,   |e yazar 
700 1 |9 113484  |a Cox, Jeff,  |d 1951-  |e yazar 
700 1 |9 41082  |a Gülfidan, Fezal 
942 |2 lcc  |c KT 
999 |c 75019  |d 75019 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |6 HD0031 J3313 02017  |7 1  |8 NFIC  |9 104268  |a MK  |b MK  |c DALMYO  |d 2018-11-23  |e S  |i 255.07.02.01.06-  |o HD31 .J3313 2017  |p 0116725  |r 2018-11-23  |t k.1  |w 2018-11-23  |y KT