Zihinsel engelli çocukların, doğal sayıları, gerçek nesneleri kullanarak eşleme, resimleri işaret ederek gösterme, rakamlargösterildiğinde söyleme becerilerinin gerçekleştirilmesinde, bireyselleştirilmiş öğretim materyalinin basamaklandırılmış yöntemle sunulmasının etkililiği.
Главный автор: | Gürsel, Oğuz |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Turkish |
Опубликовано: |
Eskişehir:
Anadolu Üniversitesi,
1993.
|
Предметы: |
Схожие документы
-
Bireyselleştirilmiş eğitim programlarının geliştirilmesi/
по: Fiscus, Edward D.
Опубликовано: (1997) -
Kaynak gösterme el kitabı /
по: Kurbanoğlu, S. Serap
Опубликовано: (2004) -
Yabancı dilde okuma becerilerinin geliştirilmesinde küçük gruplarla öğretim yönteminin etkililiği.
по: Yaşar, Şefik
Опубликовано: (1993) -
Federal Alman ilkokullarında Türkçe ve Türk Kültürü Programı'nın etkililiği: Kuzey Ren Vestfalya örneği.
по: Sağlam, Mustafa
Опубликовано: (1991) -
İlköğretim okulu müdürlerinin dönüşümcü liderlik özelliklerini gösterme düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri : Muğla ili örneği /
по: Keleş, Göze Özge
Опубликовано: (2009)