Zihinsel engelli çocukların, doğal sayıları, gerçek nesneleri kullanarak eşleme, resimleri işaret ederek gösterme, rakamlargösterildiğinde söyleme becerilerinin gerçekleştirilmesinde, bireyselleştirilmiş öğretim materyalinin basamaklandırılmış yöntemle sunulmasının etkililiği.
Yazar: | Gürsel, Oğuz |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Turkish |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Eskişehir:
Anadolu Üniversitesi,
1993.
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Bireyselleştirilmiş eğitim programlarının geliştirilmesi/
Yazar:: Fiscus, Edward D.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1997) -
Kaynak gösterme el kitabı /
Yazar:: Kurbanoğlu, S. Serap
Baskı/Yayın Bilgisi: (2004) -
Yabancı dilde okuma becerilerinin geliştirilmesinde küçük gruplarla öğretim yönteminin etkililiği.
Yazar:: Yaşar, Şefik
Baskı/Yayın Bilgisi: (1993) -
Federal Alman ilkokullarında Türkçe ve Türk Kültürü Programı'nın etkililiği: Kuzey Ren Vestfalya örneği.
Yazar:: Sağlam, Mustafa
Baskı/Yayın Bilgisi: (1991) -
İlköğretim okulu müdürlerinin dönüşümcü liderlik özelliklerini gösterme düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri : Muğla ili örneği /
Yazar:: Keleş, Göze Özge
Baskı/Yayın Bilgisi: (2009)