Zihinsel engelli çocukların, doğal sayıları, gerçek nesneleri kullanarak eşleme, resimleri işaret ederek gösterme, rakamlargösterildiğinde söyleme becerilerinin gerçekleştirilmesinde, bireyselleştirilmiş öğretim materyalinin basamaklandırılmış yöntemle sunulmasının etkililiği.
Main Author: | Gürsel, Oğuz |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Turkish |
Published: |
Eskişehir:
Anadolu Üniversitesi,
1993.
|
Subjects: |
Similar Items
-
Bireyselleştirilmiş eğitim programlarının geliştirilmesi/
by: Fiscus, Edward D.
Published: (1997) -
Kaynak gösterme el kitabı /
by: Kurbanoğlu, S. Serap
Published: (2004) -
Yabancı dilde okuma becerilerinin geliştirilmesinde küçük gruplarla öğretim yönteminin etkililiği.
by: Yaşar, Şefik
Published: (1993) -
Federal Alman ilkokullarında Türkçe ve Türk Kültürü Programı'nın etkililiği: Kuzey Ren Vestfalya örneği.
by: Sağlam, Mustafa
Published: (1991) -
İlköğretim okulu müdürlerinin dönüşümcü liderlik özelliklerini gösterme düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri : Muğla ili örneği /
by: Keleş, Göze Özge
Published: (2009)