Zihinsel engelli çocukların, doğal sayıları, gerçek nesneleri kullanarak eşleme, resimleri işaret ederek gösterme, rakamlargösterildiğinde söyleme becerilerinin gerçekleştirilmesinde, bireyselleştirilmiş öğretim materyalinin basamaklandırılmış yöntemle sunulmasının etkililiği.
1. Verfasser: | Gürsel, Oğuz |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | Turkish |
Veröffentlicht: |
Eskişehir:
Anadolu Üniversitesi,
1993.
|
Schlagworte: |
Ähnliche Einträge
-
Bireyselleştirilmiş eğitim programlarının geliştirilmesi/
von: Fiscus, Edward D.
Veröffentlicht: (1997) -
Kaynak gösterme el kitabı /
von: Kurbanoğlu, S. Serap
Veröffentlicht: (2004) -
Yabancı dilde okuma becerilerinin geliştirilmesinde küçük gruplarla öğretim yönteminin etkililiği.
von: Yaşar, Şefik
Veröffentlicht: (1993) -
Federal Alman ilkokullarında Türkçe ve Türk Kültürü Programı'nın etkililiği: Kuzey Ren Vestfalya örneği.
von: Sağlam, Mustafa
Veröffentlicht: (1991) -
İlköğretim okulu müdürlerinin dönüşümcü liderlik özelliklerini gösterme düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri : Muğla ili örneği /
von: Keleş, Göze Özge
Veröffentlicht: (2009)