Zihinsel engelli çocukların, doğal sayıları, gerçek nesneleri kullanarak eşleme, resimleri işaret ederek gösterme, rakamlargösterildiğinde söyleme becerilerinin gerçekleştirilmesinde, bireyselleştirilmiş öğretim materyalinin basamaklandırılmış yöntemle sunulmasının etkililiği.
المؤلف الرئيسي: | Gürsel, Oğuz |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Turkish |
منشور في: |
Eskişehir:
Anadolu Üniversitesi,
1993.
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Bireyselleştirilmiş eğitim programlarının geliştirilmesi/
بواسطة: Fiscus, Edward D.
منشور في: (1997) -
Kaynak gösterme el kitabı /
بواسطة: Kurbanoğlu, S. Serap
منشور في: (2004) -
Yabancı dilde okuma becerilerinin geliştirilmesinde küçük gruplarla öğretim yönteminin etkililiği.
بواسطة: Yaşar, Şefik
منشور في: (1993) -
Federal Alman ilkokullarında Türkçe ve Türk Kültürü Programı'nın etkililiği: Kuzey Ren Vestfalya örneği.
بواسطة: Sağlam, Mustafa
منشور في: (1991) -
İlköğretim okulu müdürlerinin dönüşümcü liderlik özelliklerini gösterme düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri : Muğla ili örneği /
بواسطة: Keleş, Göze Özge
منشور في: (2009)