Rekabetçi başarı : markalaşma nasıl değer katar? /

التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Davis, John A.
مؤلفون آخرون: Fidan, Bülent., Karagüzel, Taner.
التنسيق: كتاب
اللغة:Turkish
English
منشور في: İstanbul : İstanbul Ticaret Odası, 2011.
الطبعة:1. bs.
سلاسل:İstanbul Ticaret Odası ; yayın no. 7
الموضوعات:
LEADER 01878nam a22003491 4500
001 74757
008 140623s2011 tu adf 00000 tur
020 |a 9786055467067 
040 |a TRMEMSKU 
041 1 |a tur  |h eng 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HD69.B7   |b D3813 2011 
100 1 |a Davis, John A.  |9 254959 
245 1 0 |a Rekabetçi başarı :  |b markalaşma nasıl değer katar? /  |c John A. Davis ; yayına hazırlayan Bülent Fidan ; çeviri ekibi Taner Karagüzel ... [ve diğerleri]. 
246 3 0 |a Markalaşma nasıl değer katar? 
250 |a 1. bs. 
260 |a İstanbul :  |b İstanbul Ticaret Odası,  |c 2011. 
300 |a 529 s. :  |b grf., şkl., tbl. ;  |c 24 cm. 
490 0 |a İstanbul Ticaret Odası ; yayın no. 7 
500 |a Özgün adı: Competitive success : how branding adds value. 
504 |a Bibliyografya: s. [477]-529. 
505 0 |a Önsöz -- Sunuş -- Markanın önemini anlamak -- Rekabetçi başarı -- Marka değeri -- Marka portföyleri ve mimari -- Yeni marka sistemleri -- Yeni marka oluşturma sistemi : kader, ayrım, kültür, deneyimler (KAKD) -- Marka kaderi -- Marka farklılığı -- Marka kültürü -- Marka deneyimine genel bakış -- Marka deneyimleri : müşteriler ve çözümler -- Marka deneyimleri : pazarlama, iletişim ve çevre -- Marka liderliği -- Marka liderliği : üst düzey yönetim, takımlar, planlama ve şema yapımı. 
650 4 |a Markalı ürünler.  |9 133944 
650 4 |a Markalama (Pazarlama)  |9 250103 
650 0 |9 889  |a Branding (Marketing) 
650 0 |9 888  |a Brand name products 
700 1 |a Fidan, Bülent.  |9 174664 
700 1 |a Karagüzel, Taner.  |9 39384 
910 |a 255.7.2./14/3251 
942 |2 lcc 
999 |c 67764  |d 67764 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HD0069 B7 D3813 02011  |7 0  |9 94936  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2014-06-23  |e B  |g 8.00  |l 4  |m 1  |o HD69.B7 D3813 2011  |p 0108181  |r 2022-12-08  |s 2022-11-01  |t k.1  |w 2014-06-23  |y KT