İçeriği atla
Toggle navigation
VuFind
Dil
English
Deutsch
Türkçe
Русский
اللغة العربية
Tüm Alanlar
Materyal Adı
Yazar
Konu
Yer Numarası
ISBN/ISSN
Etiket
Ara
Gelişmiş
Teaching high school science t...
Alıntıla
E-posta Gönder
Kaydı İhraç Et
İhraç Et RefWorks
İhraç Et EndNoteWeb
İhraç Et EndNote
Teaching high school science through inquiry : a case study approach /
Detaylı Bibliyografya
Yazar:
Llewellyn, Douglas
Materyal Türü:
Kitap
Dil:
English
Baskı/Yayın Bilgisi:
Thousand Oaks : [Arlington, Va.],
Corwin Press ;
2005.
Konular:
Science
>
Study and teaching (Secondary)
Inquiry (Theory of knowledge)
Erişim Bilgileri
Diğer Bilgiler
Benzer Materyaller
MARC Görünümü
Benzer Materyaller
Learning to teach science in the secondary school : a companion to school experience.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2005)
The STEM coaching handbook : working with teachers to improve instruction /
Yazar:: Talley, Terry, 1960-
Baskı/Yayın Bilgisi: (2017)
Inquiry-based learning using everyday objects : hands-on instructional strategies that promote active learning in grades 3-8 /
Yazar:: Alvarado, Amy Edmonds
Baskı/Yayın Bilgisi: (2003)
The art of teaching science : inquiry and innovation in middle school and high school /
Yazar:: Hassard, Jack.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2005)
Büyük sorulara kısa yanıtlar /
Yazar:: Hawking, Stephen, 1942-2018
Baskı/Yayın Bilgisi: (2020)
×
Yüklüyor......