Kurumsal sosyal sorumluluk ve işletmelerin çevre bilinci eksenindeki uygulamalarının tüketici satın alma davranışı ve kurum imajı algısına etkisi /

Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Ceritoğlu, Ayşe Bahar, 1965-
Format: Buch
Sprache:Turkish
Veröffentlicht: İstanbul : Yalın Yayıncılık, 2011.
Ausgabe:1. bs.
Schlagworte:
LEADER 01131cam a2200265 a 4500
001 72632
008 120213s2011 tu af 00000 tur
020 |a 9789944313971 
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HD60   |b .C474 2011 
100 1 |a Ceritoğlu, Ayşe Bahar,  |d 1965-  |9 199109 
245 1 0 |a Kurumsal sosyal sorumluluk ve işletmelerin çevre bilinci eksenindeki uygulamalarının tüketici satın alma davranışı ve kurum imajı algısına etkisi /  |c A. Bahar Ceritoğlu. 
250 |a 1. bs. 
260 |a İstanbul :  |b Yalın Yayıncılık,  |c 2011. 
300 |a 159 s. :  |b şkl., tbl. ;  |c 23 cm. 
500 |a Sırtta adı: Kurumsal sosyal sorumluluk. 
504 |a Bibliyografya: s. [141]-159. 
650 0 |a Social responsibility of business  |x Environmental aspects.  |9 199110 
650 4 |a Sosyal sorumluluk, İşletmelerde  |x Çevresel yönler.  |9 199111 
910 |a 2550702010611002131 
942 |2 lcc 
999 |c 41670  |d 41670 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HD0060 C474 02011  |7 0  |9 62412  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2012-02-13  |e S  |g 11.10  |l 10  |o HD60 .C474 2011  |p 0105461  |r 2020-03-02  |s 2020-01-29  |t k.1  |w 2012-02-13  |y KT