Basında reklam ve tüketim olgusu: Türkiye'de yeni gazetecilik yönelimleri ve basının sosyo-kültürel değişimdeki rolü/

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Topçuoğlu, N. Nur.
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Ankara: Vadi, 1996.
Seri Bilgileri:Vadi yayınları Toplum dizisi 40.
Konular:
LEADER 00940cam a2200229 a 4500
001 46423
008 060713s1996 tu 00000 tur
020 |a 9757726443 
040 |a TRMEMSKU 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF6033.4   |b  TOP 1996 
100 1 |a Topçuoğlu, N. Nur.  |9 195655 
245 1 0 |a Basında reklam ve tüketim olgusu:   |b  Türkiye'de yeni gazetecilik yönelimleri ve basının sosyo-kültürel değişimdeki rolü/   |c  N. Nur Topçuoğlu. 
260 |a Ankara:   |b  Vadi,   |c  1996. 
300 |a 230 s.;   |c  20 cm. 
440 0 |a Vadi yayınları   |v  40.   |p  Toplum dizisi   |n  18.  |9 263152 
504 |a Bibliyografya var. 
650 0 |a Advertising, Newspaper   |z  Turkey.  |9 74489 
650 4 |a Reklamcılık, Gazete   |z  Türkiye.  |9 195657 
942 |2 lcc 
999 |c 40362  |d 40362 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF60334 T O P1996  |7 0  |9 60756  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2006-07-13  |e S  |l 22  |m 1  |o HF6033.4 TOP 1996  |p 0064695  |r 2019-09-26  |s 2019-08-29  |t 1  |w 2006-07-13  |y KT