Nöromarketing : müşterinizin beynindeki ''satın alma düğmesi''ne basmak /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Renvoisé, Patrick, 1961- (yazar)
Diğer Yazarlar: Morin, Christophe, 1960- (yazar), Yertutan, Yaşar (çeviren)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
English
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul : MediaCat ; 2016
Konular:
LEADER 01622nam a2200397 i 4500
003 TRMEMSKU
005 20240325115308.0
008 170314s2016 tu a b 000 0 tur d
020 |a 9786055755140 
020 |a 6055755149 
035 |a (OCoLC) 
040 |a TRMEMSKU  |b tur  |c TR7VH  |e rda 
041 1 |a tur  |h eng 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5415.12615  |b .R4613 2016 
100 1 |9 103733  |a Renvoisé, Patrick,  |d 1961-  |e yazar 
240 1 0 |a Neuromarketing.  |l Türkçe 
245 1 0 |a Nöromarketing :  |b müşterinizin beynindeki ''satın alma düğmesi''ne basmak /  |c Patrick Renvoiśé, Christophe Morin ; çeviren Yaşar Yertutan. 
246 1 2 |a Neuromarketing : understanding the "buy button" in your customer's brain 
246 3 0 |a Müşterinizin beynindeki ''satın alma düğmesi''ne basmak 
264 1 |a İstanbul :  |b MediaCat ;  |c 2016 
300 |a 230 sayfa :  |b resim ;  |c 24 cm. 
336 |2 rdacontent  |a TX 
337 |2 rdamedia  |a UMD 
338 |2 rdacarrier  |a VLM 
500 |a Özgün adı: Neuromarketing : understanding the "buy button" in your customer's brain. 
504 |a Bibliyografya (sayfa 225-226) 
650 0 |9 41370  |a Marketing  |x Psychological aspects 
650 0 |9 122270  |a Consumers' preferences 
650 0 |9 25578  |a Neuropsychology 
650 0 |9 52429  |a Neuromarketing 
700 1 |9 118643  |a Morin, Christophe,  |d 1960-  |e yazar 
700 1 |9 184830  |a Yertutan, Yaşar  |e çeviren 
942 |2 lcc  |c KT 
999 |c 70887  |d 70887 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |6 HF541512615 R4613 02016  |7 1  |8 NFIC  |9 99160  |a MK  |b MK  |c DALMYO  |d 2017-03-14  |e S  |g 24.00  |o HF5415.12615 .R4613 2016  |p 0111942  |r 2017-03-14  |t k.1  |w 2017-03-14  |y KT