Pazarlama ilkeleri : global ve yönetimsel yaklaşım /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Kirtiş, A. Kazım
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul : İstanbul Gelişim Üniversitesi, 2013.
Konular:
LEADER 00852nam a22002411 4500
001 75020
008 141027s2013 tu af 00000 tur
020 |a 9786056282386 
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5415   |b .K577 2013 
100 1 |a Kirtiş, A. Kazım  |9 256264 
245 1 0 |a Pazarlama ilkeleri :  |b global ve yönetimsel yaklaşım /  |c A. Kazım Kirtiş. 
260 |a İstanbul :  |b İstanbul Gelişim Üniversitesi,  |c 2013. 
300 |a XV, 139 s. :  |b şkl., tbl. ;  |c 24 cm. 
504 |a Bibliyografya: s. 135-139. 
650 4 |a Pazarlama.  |9 258674 
650 0 |9 2051  |a Marketing 
910 |a 255.7.2./14/3280 
942 |2 lcc 
999 |c 69070  |d 69070 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF5415 K577 02013  |7 0  |9 96688  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2014-10-27  |e B  |g 6.00  |l 6  |o HF5415 .K577 2013  |p 0108210  |r 2018-02-14  |s 2018-02-02  |t k.1  |w 2014-10-27  |y KT