Ekonomi, pazarlama ve sosyal boyutlarıyla Anadolu turizmi araştırması /

Detaylı Bibliyografya
Diğer Yazarlar: Yağcı, Özcan.
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Ankara : Anadolu Turizm İşletmecileri Derneği, 2006.
Edisyon:1. bs.
Konular:
LEADER 00898cam a22002531 4500
001 71137
008 110708s2006 tu f 00000 tur
020 |a 9944503800 
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a G155.T9   |b E366 2006 
245 0 0 |a Ekonomi, pazarlama ve sosyal boyutlarıyla Anadolu turizmi araştırması /  |c editör Özcan Yağcı. 
250 |a 1. bs. 
260 |a Ankara :  |b Anadolu Turizm İşletmecileri Derneği,  |c 2006. 
300 |a XIV, 62, [1] s. :  |b tbl. ;  |c 24 cm. 
504 |a Bibliyografya: s. [63]. 
650 4 |a Turizm  |z Türkiye.  |9 130462 
650 0 |9 831  |a Tourism  |z Turkey 
700 1 |a Yağcı, Özcan.  |9 125183 
910 |a 2550702010611000412 
942 |2 lcc 
999 |c 64383  |d 64383 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 G0155 T9 E366 02006  |7 0  |9 90178  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2011-07-08  |e B  |g 4.00  |l 3  |o G155.T9 E366 2006  |p 0103429  |r 2016-12-10  |t k.1  |w 2011-07-08  |y KT