Sanal ortamda bütünleşik pazarlama iletişimi/

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Fırlar, Belma Güneri
Diğer Yazarlar: Yeygel, Sinem.
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İzmir: Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayınları, 2004.
Seri Bilgileri:Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayınları no; 29.
Konular:
LEADER 01299cam a2200325 a 4500
001 67583
008 100312s2004 tu f 00000 tur
020 |a 9754836272 
040 |a TRMEMSKU 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5415.1265   |b F57 2004 
100 1 |a Fırlar, Belma Güneri  |9 239193 
245 1 0 |a Sanal ortamda bütünleşik pazarlama iletişimi/  |c Belma Güneri Fırlar, Sinem Yeygel. 
260 |a İzmir:  |b Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayınları,  |c 2004. 
300 |a xiv, 240 s. :  |b tbl. , şek. ;  |c 24 cm. 
440 0 |a Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayınları no;  |v 29.  |9 267753 
504 |a Bibliyografya var. 
650 0 |a Interactive marketing.  |9 104899 
650 0 |a Communication in marketing.  |9 23090 
650 4 |a İnternetten pazarlama.  |9 215031 
650 4 |a Etkileşimli pazarlama.  |9 197054 
650 4 |a İletişim, Pazarlamada.  |9 146648 
650 4 |a Müşteri ilişkileri.  |9 158877 
650 0 |9 3788  |a Customer relations 
650 0 |9 2217  |a Internet marketing 
700 1 |a Yeygel, Sinem.  |9 239194 
910 |a 2550702010609002540 
942 |2 lcc 
999 |c 61538  |d 61538 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF54151265 F57 02004  |7 0  |9 86481  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2010-03-12  |e S  |g 10.02  |l 11  |m 1  |o HF5415.1265 F57 2004  |p 0100384  |r 2021-09-27  |s 2021-09-20  |t k.1  |w 2010-03-12  |y KT