Temel pazarlama bilgileri/

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Göksel, Ahmet Bülend
Diğer Yazarlar: Baytekin, E. Pelin.
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İzmir: Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2007.
Konular:
LEADER 00831cam a22002411 4500
001 66887
008 100212s2007 tu 00000 tur
020 |a 9754836493 
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5415   |b .G65 2007 
100 1 |a Göksel, Ahmet Bülend  |9 34768 
245 1 0 |a Temel pazarlama bilgileri/  |c Ahmet Bülend Göksel, E. Pelin Baytekin. 
260 |a İzmir:  |b Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi,  |c 2007. 
300 |a 216 s.;  |c 24 cm. 
650 4 |a Pazarlama.  |9 258674 
650 0 |9 2051  |a Marketing 
700 1 |a Baytekin, E. Pelin.  |9 236712 
910 |a 2550702010609001767 
942 |2 lcc 
999 |c 60949  |d 60949 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF5415 G65 02007  |7 0  |9 85705  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2010-02-12  |e S  |g 11.92  |l 19  |o HF5415 .G65 2007  |p 0099580  |r 2019-12-16  |s 2019-12-11  |t k.1  |w 2010-02-12  |y KT