Pazarlamada değer yaratmak : pazarlamada değer çağı Türkiye'de değer pazarlaması /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Tek, Ömer Baybars
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul: Hayat Yayıncılık, 2006.
Seri Bilgileri:Hayat Yayınları; Pazarlama Dizisi; 233.
Konular:
LEADER 01025cam a2200277 a 4500
001 67368
003 TRMEMSKU
005 20220404111548.0
008 100304s2006 tu 00000 tur
020 |a 9756218576 
040 |a TRMEMSKU 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5415.13   |b T45 2006 
100 1 |9 59212  |a Tek, Ömer Baybars 
245 1 0 |a Pazarlamada değer yaratmak :  |b pazarlamada değer çağı Türkiye'de değer pazarlaması /  |c Ömer Baybars Tek. 
260 |a İstanbul:  |b Hayat Yayıncılık,  |c 2006. 
300 |a 349 s. ;  |c 22 cm. 
440 0 |a Hayat Yayınları;  |v 233.  |p Pazarlama Dizisi;  |n 04.  |9 268105 
504 |a Bibliyografya var. 
650 0 |a Corporations  |x Valvations.  |9 237348 
650 4 |a Pazarlama.  |9 258674 
650 4 |a Şirketler  |x Değerlendirme.  |9 181382 
650 0 |9 2051  |a Marketing 
942 |2 lcc  |c KT 
999 |c 60823  |d 60823 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF541513 T45 02006  |7 0  |9 85562  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2010-03-04  |e S  |g 4.51  |l 16  |m 1  |o HF5415.13 T45 2006  |p 0100352  |r 2021-01-22  |s 2020-12-21  |t k.1  |w 2010-03-04  |y KT