Pazarlama yönetiminde sayısal karar modelleri /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Çalık, Nuri
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Eskişehir : Anadolu Üniversitesi, 1998.
Seri Bilgileri:Anadolu Üniversitesi yayınları ; no. 1037. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi yayınları ; 114
Konular:
LEADER 01114cam a22002651 4500
001 6313
008 990504s1998 tu 00000 tur
020 |a 9754927936 
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5415.135   |b .Ç34 1998 
100 1 |a Çalık, Nuri  |9 258687 
245 1 0 |a Pazarlama yönetiminde sayısal karar modelleri /  |c Nuri Çalık. 
260 |a Eskişehir :  |b Anadolu Üniversitesi,  |c 1998. 
300 |a 177 s. ;  |c 24 cm. 
490 0 |a Anadolu Üniversitesi yayınları ; no. 1037. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi yayınları ; 114 
504 |a Bibliyografya: s. 175-177. 
650 0 |a Marketing  |x Decision making  |x Mathematical models.  |9 258688 
650 0 |a Product management  |x Mathematical models.  |9 258689 
650 4 |a Pazarlama  |x Karar verme  |x Matematiksel modeller.  |9 258690 
650 4 |a Ürün yönetimi  |x Matematiksel modeller.  |9 215646 
942 |2 lcc 
999 |c 3624  |d 3624 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF5415135 .Ç00034 01998  |7 0  |9 5468  |a MK  |b MK  |c MK  |d 1999-03-22  |e S  |g 100000.00  |l 26  |o HF5415.135 .Ç34 1998  |p 0023409  |r 2020-03-02  |s 2020-02-24  |t k.1  |w 1999-03-22  |y KT