Değer temelli pazarlama: Şirketinizi büyütmek ve hissedar değeri yaratmak için pazarlama stratejileri= Value-based marketing: Marketing strategiesfor corporate growt and shareholder value/

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Doyle, Peter
Diğer Yazarlar: Barış, Gülfidan.
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul: Kapital Medya, 2003.
Konular:
LEADER 01209cam a2200277 a 4500
001 40187
008 050620s2003 tu 00000 tur
020 |a 9756347015 
040 |a TRMEMSKU 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5415.13   |b  DOY 2003 
100 1 |a Doyle, Peter  |9 181381 
650 0 |9 2051  |a Marketing 
650 0 |9 7410  |a Marketing  |x Management 
700 1 |a Barış, Gülfidan.  |9 116164 
245 1 0 |a Değer temelli pazarlama:   |b  Şirketinizi büyütmek ve hissedar değeri yaratmak için pazarlama stratejileri= Value-based marketing: Marketing strategiesfor corporate growt and shareholder value/   |c  Peter Doyle; çev. Gülfidan Barış. 
246 1 1 |a Value-based marketing:   |b  Marketing strategies for corporate growt and shareholder value 
260 |a İstanbul:   |b  Kapital Medya,   |c  2003. 
300 |a 629 s.;   |c  21 cm. 
650 4 |a Pazarlama   |x  Yönetim.  |9 153414 
650 4 |a Şirketler   |x  Değerlendirme.  |9 181382 
651 0 |a Corporations   |x  Valvations.  |9 181383 
650 4 |a Pazarlama.  |9 258674 
942 |2 lcc 
999 |c 35018  |d 35018 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF541513 D O Y2003  |7 0  |9 53792  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2005-05-22  |e S  |l 29  |n 1  |o HF5415.13 DOY 2003  |p 0065989  |r 2016-12-10  |t 1  |w 2005-05-22  |y KT