APA Alıntı

Doyle, P., & Barış, G. (2003). Değer temelli pazarlama: Şirketinizi büyütmek ve hissedar değeri yaratmak için pazarlama stratejileri= Value-based marketing: Marketing strategiesfor corporate growt and shareholder value. İstanbul: Kapital Medya.

Chicago Stili Alıntı

Doyle, Peter, and Gülfidan Barış. Değer Temelli Pazarlama: Şirketinizi Büyütmek Ve Hissedar Değeri Yaratmak Için Pazarlama Stratejileri= Value-based Marketing: Marketing Strategiesfor Corporate Growt and Shareholder Value. İstanbul: Kapital Medya, 2003.

MLA Alıntı

Doyle, Peter, and Gülfidan Barış. Değer Temelli Pazarlama: Şirketinizi Büyütmek Ve Hissedar Değeri Yaratmak Için Pazarlama Stratejileri= Value-based Marketing: Marketing Strategiesfor Corporate Growt and Shareholder Value. İstanbul: Kapital Medya, 2003.

Uyarı: Bu alıntı herzaman %100 doğru olmayabilir..