Nöromarketing : müşterinizin beynindeki ''satın alma düğmesi''ne basmak /
Главный автор: | Renvoisé, Patrick, 1961- (yazar) |
---|---|
Другие авторы: | Morin, Christophe, 1960- (yazar), Yertutan, Yaşar (çeviren) |
Формат: | |
Язык: | Turkish English |
Опубликовано: |
İstanbul :
MediaCat ;
2016
|
Предметы: |
Схожие документы
-
"Nöro pazarlama"ya giriş : bilimsel teori, temel bulgular, ölçüm teknikleri, uygulama alanları /
по: Erdemir, Kılınç Orhan, 1980-
Опубликовано: (2016) -
Buy.ology : satın almaya dair bilmediğimiz her şey neden yanlış? /
по: Lindström, Martin, 1970-
Опубликовано: (2016) -
Beyindeki ikna kodu : nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek /
по: Morin, Christophe, 1960-
Опубликовано: (2019) -
Düşünmeden : satın aldıklarımızın altındaki şaşırtıcı kuvvetler /
по: Beckwith, Harry, 1949-
Опубликовано: (2012) -
Yalın startup : sürekli inovasyon nasıl başarı sağlar? /
по: Ries, Eric, 1978-
Опубликовано: (2019)