Buy.ology : satın almaya dair bilmediğimiz her şey neden yanlış? /
المؤلف الرئيسي: | Lindström, Martin, 1970- (yazar) |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Şensoy, Ümit (çeviren) |
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Turkish English |
منشور في: |
İstanbul :
Optimist,
2016
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Nöromarketing : müşterinizin beynindeki ''satın alma düğmesi''ne basmak /
بواسطة: Renvoisé, Patrick, 1961-
منشور في: (2016) -
"Nöro pazarlama"ya giriş : bilimsel teori, temel bulgular, ölçüm teknikleri, uygulama alanları /
بواسطة: Erdemir, Kılınç Orhan, 1980-
منشور في: (2016) -
Düşünmeden : satın aldıklarımızın altındaki şaşırtıcı kuvvetler /
بواسطة: Beckwith, Harry, 1949-
منشور في: (2012) -
Alışverişte kadın erkek : kadınların ve erkeklerin satın alma yaklaşımlarını bilerek satışlarınızı artırın /
بواسطة: Pace, Elizabeth, 1959-
منشور في: (2011) -
Tüketici davranışları : Müşteri tatmininden müşteri değerine /
بواسطة: Altıntaş, Murat Hakan.
منشور في: (2000)