Deveci, H. (2003). Sosyal bilgiler dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin derse ilişkin tutumlarına, akademik başarılarına ve hatırlama düzeylerine etkisi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi.
Chicago Stili AlıntıDeveci, Handan. Sosyal Bilgiler Dersinde Probleme Dayalı öğrenmenin öğrencilerin Derse Ilişkin Tutumlarına, Akademik Başarılarına Ve Hatırlama Düzeylerine Etkisi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2003.
MLA AlıntıDeveci, Handan. Sosyal Bilgiler Dersinde Probleme Dayalı öğrenmenin öğrencilerin Derse Ilişkin Tutumlarına, Akademik Başarılarına Ve Hatırlama Düzeylerine Etkisi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2003.
Uyarı: Bu alıntı herzaman %100 doğru olmayabilir..