Deveci, H. (2003). Sosyal bilgiler dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin derse ilişkin tutumlarına, akademik başarılarına ve hatırlama düzeylerine etkisi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi.
Chicago-стиль цитированияDeveci, Handan. Sosyal Bilgiler Dersinde Probleme Dayalı öğrenmenin öğrencilerin Derse Ilişkin Tutumlarına, Akademik Başarılarına Ve Hatırlama Düzeylerine Etkisi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2003.
MLA-цитированиеDeveci, Handan. Sosyal Bilgiler Dersinde Probleme Dayalı öğrenmenin öğrencilerin Derse Ilişkin Tutumlarına, Akademik Başarılarına Ve Hatırlama Düzeylerine Etkisi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2003.
Предупреждение: эти цитированмия не могут быть всегда правильны на 100%.