Deveci, H. (2003). Sosyal bilgiler dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin derse ilişkin tutumlarına, akademik başarılarına ve hatırlama düzeylerine etkisi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi.
Chicago ZitierstilDeveci, Handan. Sosyal Bilgiler Dersinde Probleme Dayalı öğrenmenin öğrencilerin Derse Ilişkin Tutumlarına, Akademik Başarılarına Ve Hatırlama Düzeylerine Etkisi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2003.
MLA ZitierstilDeveci, Handan. Sosyal Bilgiler Dersinde Probleme Dayalı öğrenmenin öğrencilerin Derse Ilişkin Tutumlarına, Akademik Başarılarına Ve Hatırlama Düzeylerine Etkisi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2003.
Achtung: Diese Zitate sind unter Umständen nicht zu 100% korrekt.